З моменту запровадження системи електронних лікарняних листів у липні
2021 року співробітники закладів охорони здоров’я неодноразово стикалися з
неможливостю створення електронного лікарняного листа через некоректні дані
про пацієнта в Реєстрі застрахованих осіб, що в свою чергу є наслідком низького
рівня усвідомлення громадян про обов’язковість подання Анкети застрахованої
особи у разі зміни реквізитів документів, які підтверджують особу.
Саме оперативне наповнення Реєстру застрахованих осіб актуальними
даними дає змогу не лише правильно ідентифікувати особу при її зверненні, а і є
головною складовою коректного формування лікарняного листа у випадку
хвороби, оскільки реєстр Міністерства охорони здоров’я пов’язаний з
відповідним реєстром Пенсійного фонду протоколами центрального рівня.
Слід зазначити, що наповнення Реєстру застрахованих осіб актуальними
даними про паспортні дані громадян здійснюють і безпосередньо роботодавці у
складі квартальної звітності до Державної податкової служби України, проте періодичність подання такої звітності не дає
можливості оперативного реагування не лише при оформленні лікарняного листа
органам Міністерства охорони здоров’я, а і територіальним органами Фонду
соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, які здійснюють
компенсаційні відшкодування.
На Веб-порталі
електронних послуг Пенсійного фонду України можна перевірити дані та
подати Анкету
застрахованої особи з метою оперативного наповнення Реєстру застрахованих
осіб Державного Реєстру Соціального Страхування та уникнення проблем при
створенні електронного лікарняного листа.